czwartek, 3 kwietnia 2014

Powtórka


Oj ! Długo mnie nie było, bardzo długo ! Tłumaczyć się nie będę... Nic nie mam na swoje usprawiedliwienie :( Myślę jednak, że w najbliższym czasie przypomnę się, bo na warsztacie trochę pisanek, więc będzie co pokazywać.
Na razie jednak skrzyneczka, która jest trochę powtórką skrzyneczki kiedyś zrobionej dla malutkiego Szymona. Spodobała się pewnej mamie małego chłopczyka i oto również Franuś ma skrzynię na swoje skarby !

Dzisiaj pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję, że nie pogniewałyście się na mnie i będziecie dalej do mnie zaglądać :)


7 komentarzy:

  1. Gosiu skrzyneczka jest piękna, piękniejszej nie mogliśmy sobie wymarzyć, jesteśmy bardzo zadowoleni :) precyzyjnie wykonana, pięknie ozdobiona, wszystkie detale są cudne :D po stokroć dziękuje i serdecznie pozdrawiam z całą moją rodzinką :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała skrzyneczka:)
    pozdrawiam ciepło i zaglądam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzyneczka powstała urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, bardzo klimatyczna, podoba mi się, że nie nadto słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadające w oko te skrzyneczki misiowe. Lubię rzeczy robione ręcznie, które mają swoich autorów, bo dość "chińszczyzny"
    Edyta

    OdpowiedzUsuń