środa, 30 października 2013

Parker Hope

Parker Hope pojawiła się na świecie bardzo niedawno, a już sprawiono jej taki oto prezent !
Kolejna skrzyneczka na skarby bardzo maleńkiej damy! Dziewczynka z serwetki, którą wykorzystałam w tej pracy zauroczyła mnie od momentu, kiedy ją nabyłam. Nie można się jej po prostu oprzeć. Gdy tylko pojawiła się okazja zrobienia skrzyneczki dla dziewczynki i nie została mi narzucona żadna koncepcja, od razu pomyślałam o tej serwetce... i kolorze różowym. No bo przecież wszystkie dziewczynki kochają róż ! :) Oczywiście żeby nie przesłodzić róż jest bardzo delikatny - z zewnątrz właściwie niezauważalny, w środku nieco mocniejszy. Farbę rozwodniłam, żeby było widać strukturę drewna, dodałam kwiatuszki ze sklejki, dla urozmaicenia i plastyczności; literki te same, co w poprzednich pudełkach (bardzo mi się spodobały). W środku znalazła się też dedykacja.
Jak ja lubię te dziecinne prace...


Dziękuję za odwiedziny , bardzo miłe komentarze i pozdrawiam serdecznie ! Życzę też, aby piękna pogoda towarzyszyła Wam w nadchodzących dniach :)




16 komentarzy:

  1. Śliczne pudełko, też lubię ten motyw, u Ciebie jest pięknie podkreślony sklejkowymi kwiatkami, no napatrzeć się nie mogę ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale numer! Właśnie zaczęłam pracę nad skrzyneczką z takim samym motywem. Choć mojej pewnie będzie daleko do tej na zdjęciach powyżej. Zrobiona przez Panią skrzyneczka jest naprawdę piękna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię ten motyw, jest bardzo wdzięczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 200% słodyczy!!!
    Zapraszam do siebie na serwetkowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapraszam na moje candy serwetkowe do mnie : http://skoknaszafe.blogspot.com/

      Usuń
  5. Cudowna skrzyneczka, sama słodycz a te kwiatki :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wszystko skomponowałaś. Urocza skrzyneczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No super robisz te skrzyneczki - każda kolejna fajniejsza od poprzedniej
    PS. Też lubię te dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze znany motyw. Wiele, wiele prac z tą dziewczynką widziałam, prac ślicznych, dziewczęcych, różowiutkich... Ale to Twoją skrzyneczkę zapamiętam. Paseczki na wieczku, kwiatuszki ze sklejki, rozmieszczenie motywu, te Twoje słynne rozwodnione kolory, wszystko niezwykle wysmakowane a zarazem lekkie i niewymuszone. Słowo daję, to widać że praca nad pudełkiem sprawiała Ci radość. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. super skrzyneczka. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesłodkie ta skrzyneczka. Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bozie jaka słodka, tak ta dziewczynka ma coś w sobie, kwiatuszki dodatkowo eksponuje wrażenie delikatności, Gosia cudności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja wnusia ma już 10 miesięcy. Niedługo i ja będę robić dla niej taką skrzyneczkę i najpewniej z tą samą dziewczynką tak mi się ta serwetka podoba. Bardzo proszę o wiadomość, gdzie nabyć takie małe literki, potrzebuję napis Zuzanna. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję wszystkim za tak miłe komentarze :)
      Basiu, literki kupiłam w empiku.

      Usuń