czwartek, 15 listopada 2012

Piernikowe serca



Oj, świątecznie się zrobiło ostatnio na wielu waszych blogach ! Pozaglądałam to tu, to tam i mnie troszkę wzięło. A już się martwiłam, że święta za pasem, a natchnienia nie ma... 
Postanowiłam zacząć od "piernikowych" serc na choinkę. Kiedyś zauroczyły mnie "piernikowe" serduszka JOLINKI, ale daleko mi do niej - nie potrafię tak jak ona władać konturówką, więc nie odważyłam się do tej pory takich spróbować. Skorzystałam więc z innego przepisu. Miało być łatwo, szybko i przyjemnie. Hm, przyjemnie było, niby nie trudno, ale bardziej pracochłonnie niż przypuszczałam. Chciałam je zrobić w ciągu weekendu, ale troszkę więcej czasu mi one zajęły.
Serduszka wykonałam z filcu. Biały "lukier" zastąpiła mulina i dość prosty haft. Dodałam odrobinę perłowych koralików, lamówkę z białego sznureczka oraz zawieszkę ze wstążeczki w brązową kratkę. Dla ułatwienia sobie haftu wykorzystałam kanwę do wypruwania. Kupiłam ją kilka lat temu ale dopiero teraz miałam okazję ją wykorzystać.

tutaj widać etapy powstawania serduszek:
 

a tu gotowe serca (robiąc zdjęcie wykorzystałam  dzisiejsze słonko):

Bardzo dziękuję za odwiedziny
 i życzę weny w świątecznych projektach !


33 komentarze:

  1. bardzo sympatyczne serduszka :)...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne i wyglądają na pracochłonne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No i zrobilo sie juz u Ciebie swiatecznie..sliczne serduszka"upieklas"i zapewne zawisna na choince,,Az mnie zazdrosc wziela bo u mnie narazie nic sie nie robi, ale ide pogrzebac w szafach,,napewno cos sie znajdzie i bede szyc i haftowac. juz swiatecznie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jakie to cudne jest! Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam je w zeszłym roku, ale takie są śliczne i tak sympatycznie się je haftowało, że chyba i w tym roku się na takie pierniczki skuszę. :)
    Bardzo mi się podoba Twoje wykończenie - uroczo to wygląda.
    Pozdrawiam,
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj :D bardzo było by mi miło gdybyś dołączyła do nas do link party - wszystkie blogerki diy, wnętrzarskie itd mogą dodawać linki do swoich najciekawszych postów dzięki czemu inni odwiedzający będą mogli je obejrzeć. Zapraszam!:)
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł, bardzo ładnie się prezentują. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, smakowicie wyglądają!
    Wena przydałaby się...

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu przepiękne , a jakie apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo smakowicie wyglądają :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. I piernikowo jest, super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, smaczne, świąteczne pierniczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna świąteczna dekoracja!!!
    Wyszły niesamowicie, brawo!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne. Dopracowane w każdym calu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne pierniczki! Świetny pomysł i piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  16. achhh jakie one śliczne!!! siedzę i podziwiam - ogromnie mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłowo i pięknie jak zwykle :) Śliczne wzorki śnieżynkowe. Biel na brązie, haft na filcu, doskonale dobrane dodatki i efekt gwarantowany :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękna praca,co za wykonanie ! pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo się cieszę, że moje serduszka wam "posmakowały" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękności!!! Muszę pomyśleć o tej kanwie do wypruwania, przydatna rzecz:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Hola querida,

    Navegando por internet, he encontrado tu blog.....me ha encantado tus labores....son preciosas!!!!!!
    Besos,
    Lany

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosia cudowne serduszka.
    nie słyszałam o kanwie do wyprucia fajna rzecz ułatwiajaca haft na ciemnym tle

    OdpowiedzUsuń